Hanımlar 26+2 haftalık hamileyim bebeğim kilosu 1kg fakat boyu 32cm bu hafta 36-38cm arası olmalıydı. Benim boyum 1.80 babamız 1.90cm. Ailede kısa yok. 2li ve detaylım temiz çıktı perinatologta yaptırdım. İlk oğlumda 48cm 3.600kg doğdu. Süt ve yoğurt tüketmiyorum acaba ondan mı? Daha önce çok konu açılmış konu açanlar şimdiye çoktan doğurmuştur. Neler yaptı bu konuyu açanalar?