Yasemibrahim Nurhayat53 arkadasım 38 haftalık bugüne kadar kız biliyodu doktoru gtmiş başka doktora göründü erkek oldugunu ögrendi bugün şok oldu
Melekprenses Yasemibrahim aaa kendi doktoru neye dayanarak koz demiş acaba doktorlar net görmeden yorum yapıyorlar tahmine göre insanlar ümitleniyor. Bazen bebek bacak arası açmıyor tahmin yapıyorlar
Melekprenses ESRAAA7 tahminen demek ne oluyor ya belli haftadan sonra tahminen kalmaması lazım aslında
ESRAAA7 Melekprenses yurtdisinda aslinda erkenden 100% konusmuyolar diorum ya yanlis tahmin bide erkek tahmin edip kiz olmasi bizede sok oldu
Nurhayat53 Snmckr gerçekten çok heyecanlı bir süreç, doktorun yanına girmeden bolca çikolata yiyin hareketlensin bebek🥰
Ayse1608 Nurhayat53 Rabbim gönlünüzden geçeni nasip etsin ☺️ Bana da kız diye tahminde bulundu doktorum 13 haftalığız 5te 1 yanılma payı dedi gönlümde kız var ama sağlıkla gelsin de 😍
Gamzeates Nurhayat53 biraz bekleyin bence 12.haftam da erkekti 15. Haftam fa kız dediler detaylı da netleşti kız oldugumuz 🙈 tabi 21 haftaya kadar özele de gittim kız oldugumuz kesindi ama detaylıyı bekledik 21+5 kesin kız şimdi 28+2 olduk bile 🙈
Gulsumdamla Nurhayat53 13.haftada erkek dedi 17.hafta göremiyorum dedi off ya buhun heyecanla gittm ama şuan görmediği için beklicem😏
Nurhayat53 Gulsumdamla yaaa çok heyecanlı🥰🥰🥰 doktora gitmeden bolca çikolata yiyin hareketlensin bebek🥰🥰
Hicran-01 14 de yuksek ihtimal erkek dedi, başka doktor ise 15 de kesin kız dedi. 🌝Beklemekteyiz şuan .sağ salim sağlıklı olsunlarda 🤲