Elifnrcn hayırlısı olsun benimde Ocak ta böyle silik silik çıktı beta 11 di 200 oldu artıyor sandım aynı anda böyle kahve koyu kahve akıntı gibi kanamam geliyordu yerleşme sandım falan derken o yine kimyasal gebelik geçirdim şimdi bida hamileyim 5+2 yiz yarın görmeye gitçez nasipse sanada güzel duygular nasip etsin inşallah rabbim 🧡🙏🏼