2prensesannesiiii Elifnrcn benim böyle çıkmıştı canım betam 10.4 çıkmıştı 4 gün bekleyip tekrar yaparsan netleşir çizgi ya da kan ver istersen ben gördüm 🙏🏻 Bende içini açmiştim senin gibi hala duruyor saklıyorum
Elifnrcn Vera09 bazı yorumlarda okudum içini açınca daha rahat görülüyormuş o yüzden çekip açtım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
2prensesannesiiii Elifnrcn bu mu dikkatli bakınca görünüyor canım ama en sağlıklısı kan vermek 🙏🏻 Netleşir ama bence var 🥰🙏🏻
mucizeolsunn Elifnrcn burda hiç çizgi olmayana bile hayırlı olsun yazanlar sana yok demişler çok şaşırdım ama ben de ince bir çizgi gördüm yine de bişey demek doğru olmaz kan ver canım inşallah çıkar 🥰
Nur22Elif Elifnrcn ben bu testle öğrenmiştim canım inşallah senin de pozitiftir. Hemen kan ver bence. (Beta 14.33 çıkmıştı)
gurbetcianne97 Elifnrcn birkaç gün sonra tekrarla bence. Dıştan gözükmeyip içten gözüken çizgi herşey olabilir. Kuruma çizgisi gibi mesela
gurbetcianne97 Nur22Elif olabilir lakin yanlış sonuç da olabilir. Bundan da boşuna heveslenip ümitlenip ardındam hayal kırıklığına uğrama yönü var. En sağlamı birkaç gün arayla test yapıp pencerede gözüken sonucu kabullenmek. 🥰
Nur22Elif gurbetcianne97 tabiki canım, mutlaka başka test yapmalı ve kan vermeli. Garanti sonucu kan belirliyor çünkü. ☺️
2prensesannesiiii Elifnrcn kuzum ben söylemek istemiyorum devam etmedi kalbi durdu 8 haftalık olması gerekirken 6+3 kalbi durdu kürtaj oldum gelişim geriliği vardı bide yeniden deniyorum iyiyim ama 🙏🏻🥰 https://resimyukle.io/r/mphWJjI6uQ testim böyle çıktı betamda 2 güne bir 2 katı artıyordu muayeneye gittim minimal gitmiş sağlık olsun sen sağlıcakla kucağına al inşallah bana da tekrardan nasip olur inşallah 🙏🏻 🥰