Sybabyss 38+1 kızlar midem sabahtan beridir bulanıyor önce açtım sonra bir şeyler yedim ama hala tadım tuzum yok öksürürken kusasım geliyo öğürüyorum falan ama çok şükür bi hastalığım yok ama hamileliğin ilk zamanları gibi bu doğum belirtisimi
Mnsaskin Sybabyss Ben doğum belirtisi olacağını düşünmemiştim üşüttüm vs diye düşünmüştüm ama doğum belirtisi olarak yaşayan varmış bende de öyle oldu sonrasında halsizlik de yaşadım zaten sancılarım da başlamıştı birkaç saat içerisinde. Bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌸
Kubraygun_ Sybabyss mide bulantısı genel olarak açıklık ya da rahim ağzı yumuşaması olduğunda oluyor kuzum
Mnsaskin Sybabyss evet ilk gebelik suyum gelmedi hastanede doğum başlarken ebe patlattı nişanım da hastanede çok fazla mide bulantım ve tuvalet ihtiyacım olmuştu o süre içinde geldi
Kubraygun_ Sybabyss dondurma mide bulantısı yapmaz aksine dondurma yemeyi doktorlar öneriyor benim doktorum istediğin kadar yiyebilirsin demişti
Tospikannesiiiii Sybabyss ben dogumdan 10 15 dk önce çok fena kustum açılma olunca öyle oluyormuş ama öncesinde herhangi Bi bulantı yoktu
2_kezannelik Sybabyss hastane konusunda bilgi alicamtim kadın doğuma gittinmi hiç ben hastaneye her gittiğimde cinnet geçiriyorum da
2_kezannelik Sybabyss canım doktoru bulamıyorum bı turlu deli oluyorum randevu da alamıyorum sen Mehmet cömerte gidiyorsun sanırım memnunmuydun randevu işlemleri nasıldi direk hastaneye gidip alabiliyor muyuz sıra bulabilirmiyim yoğun oluyo diyolar
Sybabyss 2_kezannelik canım hergün 16.00da mhrsde randevular yenileniyor o şekilde bulabiliniyor randevu Mehmet hocaya. Pes etme hergün 4de mhrsye gir bulursun randevu hergün 16:00da