vesilece gercekden grevleri hak ediyolar mi acaba bunu her doktor için söylemiyorum tabiki iisni halıyla yapanlarda var ama insanalri insan yerine bile almayıp muayne etmeye tennezul etmeyen doktorlar çok doktor ihmali yüzünden kaç tane bebek hasta ölen vs varken yüzleri kizarmiyor herhal tekrar diyorum her doktor için geçerli dil bu kimi doktorlarimizi Allah başımızdan eksik etmesin