vesilece Sonra vay ben duymadım vay ben işitmedim demeyin 🙈🙈 16-17 Mayıs ve 26-27 mayısta hekim birliği doktorları grev yapacak
brudi Grev yapıp duruyorlar aile hekimim var sürekli tatilde kadın, devlet Hastanesi’ne git randevu bulabilirsen tabi adam yerine koymuyorlar, surat beş karış, bu doktorların derdi ne anlamadim.Memnun değilsen git özelde çalış , yurtdışında çalış
Canpolat brudi kendi ülkesinde eşşek gibi 10 sene tonla para vererek okuyup sonra hakkını aradıklarında yabancı ülkeye mi gitsin? İnşallah hepsi birden giderde hastane de doktor bulamadığınız da bu cümlenizi unutmayın. Grev yasal hak eşinize yıllık izin vermediklerini düşünün bir sene boyunca hiç izin verilmiyor sizin yıllık izin yasal hakkınız olduğu gibi haklarını aramak için grev yapmak da bu ülkede yasal hak o günleri 1 ay önceden söylediler zaten burda da yazıldı o günlere randevu almayın sizde o zaman.Alışmışsınız ülke de her haksızlığa kafanızı eğip hakkınızı aramamaya hakkını arayanı görünce de yoluna taş koyuyorsunuz sırf hakkını arıyor diye.Ülkenizin şerefli doktorlarına ihtiyacınız var bunuda unutmayın.Ne olursa olsun bizim doktorlarımız onlar 🙏🏻
Ays_cskn brudi o kadar haklisinki burda en cok hasta magdur oluyor kimse kusura bakmasin doktorlara saygimiz var elbet yeri geldi azarlandik sebebsiz yere gikimiz cikmadi ama hasta ve haklarinada saygi gosterilmeli Allahtan saglik ocagi hekimlerimiz cok iyi bizim grev durumunda bile geleni magdur etmiyorlar
vesilece Canpolat anlamıyorlar canım özele gitsin yurtdışına gitsin diyo cahiller 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ O zaman sana kim bakacak dimi devlet hastanesi diye bişey kalmaz farkında değiller
Canpolat vesilece hepsi inşallah özele gitsin de sonra gelip özelde ki doktorların parasına laf edecekler oysaki bir sezaryen,bir hastanın 9 ay boyunca kontrolü az bişiy değil,bebeğe zarar gelince ( bu çocuk oyuncağı değil insan içinden insan çıkarıyorsunuz ) diyip paraya gelince (bunca paramı alınır ) diyorlar herkes kendi çıkarlarından bakıyor.İnsanımız kendinden başka kimseyi düşünmez,kendi başına gelmeyince kimsenin grevi önemli olmuyor niye ki o tarihe randevu alınmış ya kendi mağdur kalacak diye ses çıkarıyorlar oysaki 1 ay öncesinden herkes biliyordu belirttiler bilerek almayın randevu diye.
Ays_cskn 16 sina randevu almistim erteleyim bari 18 ine insallah o zamanada cikmaz ya 1 ayi gecdi gidemeyeli bazi sebeplerden 😏😏
-MinikveAnnesi- Ays_cskn valla internette tüm sitelerde 17 18 mayıs diyor sen yinede isini garantiye al 😄
Ays_cskn -MinikveAnnesi- saglik ocagindaki hemsireme yazdım bilgisi varsa en net ondan ogrenirim sanirim😁😁😁