Poyras Deletedmom_6 bence götünden uydurdun gibi geliyor doktora gittiğimde çocuk kendini göstermediğin de doktorum bile karnıma kaç defa dokunup hareket ettirdi ahlaksızlığın luzumu yok doktor seni biraz salak bulmuş dalga geçmiş
Deletedmom_6 Poyras doktor kendin dürtme diyor bu kadar okuduğunu anlamayacak kadar salak mısın 😂 öfff cahilliğinle başbaşa kal sen 😬
aysess Tatlissannee12 canım ya benım bebısımde oyleydı. Genellıkle az hareket edıyordu. Dr on hareket etmesı yeter derdı ama bazen o kadarını bıle yapmazdı. Dogum gecesı hareket etmıyor dıye doktora gıdıp eve donup sabahında dogum yapmıstım 😀 Sızınde bebısın keyfı oyle istiyordur muhtemelen
Moonlight1 Bazı insanlar buraya resmen tartışmak için giriyor siz yazılanı doğru bulmuyorsanız yorum yapmak zorunda değilsiniz okuyun geçin hakaret etmek hoşunuza mı gidiyo
elifuslu1002 QUEEN088 ayhh bu yoruma çok güldüm sizin dediğiniz gibi algılayan çok ve dokun dediğiniz yorumu okuyunca yaptım ve tepkime aldım çok mutlu oldum Allah razı olsun çok sevindirdiniz beni
QUEEN088 elifuslu1002 Çok şükür tepki verdi🤲🏻her zaman Allah hepimizi sevindirsin çocuklarımızı çabuk kollarımıza alalım🤲🏻