Bende hamileliğimde böyle kaşınmıştım 34.haftada gebelik kolestazı denilen birşey karaciğer enzimleri safra yollarıyla alakalı ben üç gün hastanede yattım ve hamileliğimin sonuna kadar ilaç kullandım bi kere ilacı bırakmıştım ridaha kaşınmam heralde diye tekrar kaşınmıştım ama doğumdan sonra geçmişti sizde doktora gidin söyleyin inşaallah şifa bulursunuz