22lavantam şöyle söyliyim detaylı ultrason 2li-3lü testlerden daha önemli , bebeğinin iç organlarına en ayrıntılı şekilde bakıyorlar diyelim mi böbreğinde zayıflık var müdahale edilebilir rahatsızlıklar saptayabiliyor, perinatoloji bölümü bu uygulamayı çok iyi yapıyor iyi bir perinatolog uzmanı ile yaptırmanı öneririm özellikle sonra keşke dememek için. Ve çok güzel düşünsene doktor parmaklarına kadar sayıyor bebeğin 1-2-3-4-5 diye eşimle birlikte 45 dk izledik bebeğimizi çok güzeldi, ben özelde yaptırdım çok memnun kaldım ama imkanın yoksa devlette yaptır ama mutlaka yaptır derim ben