22lavantam benim özeldeki doktorum burada yaptırmak istemezsen devletten şimdiden sıra al çok yoğun oluyor demişti, ben de devletten aldım 16 mayısta randevum. Detaylıyı istiyor doktorlar, çünkü bebeğin organlarında bir sorun varsa doğumda ona göre doktor bulunuyormuş ve erken doğum riski vs de çıkıyormuş detaylıda.