Betulsen34 ben gece sancıyla uyandım 8 dakikada birdi sonra 6 dakikaya düştü hastaneye gittim açılmam 2 cm di gece saat 3.30 da . Sen yarına anca doğurursun dediler sonraki muayenemi sabah 6 da yaptı ve açılmam 8 cm olmuştu hemen doğuma aldılar 4 ıkınmada doğdu şükür . Herkes çok şaşırmıştı bu kadar hızlı doğurmama 😄