Betulsen34 Sanciniz kac dkya dustugunde dogum gidecekseniz yada gittiniz anneler. Ozellijle 2. Dogum yapanlar yapacaklar
Lavina Betulsen34 5 dk bir gelince doktora gitmelisin o zaöan açılma tam olmuş oluyor her iki evladımda aynı 5 dk ya inince gitim 8 santim acılmam vardı her ikisi iki saat içinde doğdu
3oglanannesi Betulsen34 ben hastane de yatıyordum erken doğum riskinden 5 dk da bir sancı hissetmem le o sancı nın 2 dk da bire düşmesi yarım saat sürmedi 7cm açılma oldu hemen 10 dk da bire düşünce gitmek mantıklı
SutlacimiYedimmiBen Betulsen34 kuzum ben 2.dogumumda 3 dkda bire düşünce gttim hastaneye iyikide gitmişim biraz daha beklesem evde doğuracaktım gittiğimde 9 cm acilmam vardi. Neyseki hastane evimize 20 dk mesafedeydi
Sevsin04 Betulsen34 ben iki dakikada birde gitmiştim girdiğim gibi doğurdum erken gidin az kalsın arabada doğuruyordum😂
Betulsen34 Lavina ya oylemi doktorda diyorki 2 dkda bire düştüğünde hastaneye gel. Birde ikinci dogumum 😀
Haticekaya1808 3oglanannesi sancıdan kastınız karın bölgesinde kasılma kasık ağrısı ara ara bel ve vajina ağrısı gibi mi
Betulsen34 3oglanannesi benim ikinci dogumum olacak doktor dediki 2dkda bire dusunce gel. Ama bana mantikli gelmedi. Yol trafik durumu var birde ikinci dogum.
3oglanannesi Haticekaya1808 sertleşme oluyor taş gibi o anda da kasık ta ağrı hissediyorsunuz yada nefesiniz kesilir gibi oluyor bel ağrısı falan başladığında zaten gerçek sancı ya dönüyor belden kasık lara yürüyen ağrı gerçek sancı oluyor
SutlacimiYedimmiBen Betulsen34 kaç dk mesefa hastane sen yinede 5e düşünce git hızlı ilerler doğum zaten
Betulsen34 MeralMine evet bende boyle dusundum. 5 dk olunca gideyim en iyisi birde hastane safhasi var cunkum orda bekleme bisey olur vakit kaybetmeyeyim
Betulsen34 3oglanannesi insallah oyle olur. Bazen 2. Olumsuz normal dogum hikayeleri goruyorum tirsiyorum. Ilki bir avazda olmustu uzun sancida ceksem
Merra @Betulsen34 benim doktorum sancın 3 dakikada bir gelirse ya da suyun gelirse hiç vakit kaybetmeden gel dedi.