_Sahra
Malesef o duygu bir süre geçmiyor benim daha önce 23 haftalık kaybım vardı o yüzden 23 ü geçince rahatlayacağım diyordum ama öyle olmuyormuş. Biraz zor geçiyor haklısın korkularında, kolay değil sonuçta . Yaz mevsimide geldi. İnsanın içi gidiyor evde yatmak zorunda olmaktan ama sonunda herşeye değeceğini düşünün. Ve tabi sayılı gün olduğunu ve geçeceğini🌸
Ağrılara gelince benim 24-27 arası çok zor geçti belkide en zorlandığım dönemdi. Bebeğim 22den beri baş geliş pozisyonundaydı. Kasıklarımda ağrım oluyordu. Sızlamar yüzünden kaç kez enfeksiyon testi verdim bilmiyorum. Benim bebeğim hiç yukarı çıkmadı hep aşağıda ve bu durum çok zorlayıcı olabiliyor. İnşallah sizin bebeğiniz 28 den sonra yavaş yavaş çıkar rahatlarsınız. Şuan aşağıda hissetmeniz normal çünkü aşağıda :) dikiş öyle kolay açılabilecek birşey değil zaten oldukça kalın. Enfeksiyon kapmazsanız dikişleriniz sizi sonuna kadar götürür. Bu arada serklajlı doğum yapan arkadaşlarımın hiç biri dikiş açıldığı için doğum yapmadı. Suları geldi , sancıları başladı. Dikişi unutun o görevini yapar siz kendinizş yormaYın. Sancınız olursa doktorunuza bildirin gerekirse takviye alın inşallah birşey olmaz :)