Deletedmon099282 Ünal beyden çok memnunum hala görüşürüz kendisiyle 8. Haftada tanisitk ve doğum surecim xok güzeldi ilk doğumum sezeryan olmasına rağmen normal doğum olarak ilerledik her zaman ulasabildim kendisine gece gündüz telefonuma anında cevap verdi yeri geldi hastanede yattı geceleri benim için beni asla yalnız bırakmadı takibimi gece gündüz birebir kendisi yaptı sevgisi ilgisi alakası çok güzeldi doğum surecimde sancı çekerken sarılıp beni sakinleştirdi 16 saat sancı çektim her animda yanımdaydı beni hiç uzup hirpalamadi sancı çekerken bile maksimum 3 kere vajinal elle muayene oldum seni üzmek urkutmek istemiyorum dedi ve öylede oldu ama benim sancılarım çok yüksek olmasına rağmen acilmam olmadı ve önceki sezeryan dikislerim yirtilmak üzereydi bunu hemen fark edip gece 2 de acil sezeryana aldı doğum sonrası da öncesi kadar ilgili ve güzeldi minicik bı kesiyle 3860 gram bebeğimle kucaklastim. Hatta gece fotoğrafçı olmadığı için kendi telefonuyla bebeğimin doğum anını çektirip bana WhatsApptan attı 😀 mutlaka gidin ben çok memnunum 😌🙏