Nisayktlpp Merhaba arkadaşlar 5 haftalık hamileyim kocaeli özel hastane iyi bir doktor önerisi olan var mı ilk muayeneye gideceğim ve onunla devam etmek istiyorum Önceliği normal doğum olan ve hemen çözüm sezeryan demeyecek bi doktor olursa güzel olur
Esilamasal Nisayktlpp Konak hastanesinde Gülçin ve Ayfer diye doktor var çok öneriyor lar internetten de yorumlara bakabilirsiniz
Yavruhamsi Nisayktlpp medikalpark’ta Funda Salihoğlu Sarıcalı herkes çok çok tavsiye ediyor ama muayene ücreti çok pahalı 🥲 Gölcük medar da Numan Ulay var oda iyi
Nisayktlpp Edadrmz izmit merkez ama başiskele gölcükte olabilir Derincede oturuyorum ama sorun değil iyi doktor olması yeter aslındaaa
Edadrmz Nisayktlpp gölcük medarda ahmet beyi öneririm sana canım arkadasım gidiyodu ona 3 ay önce normal doğum yaptı oda memnundu baya doktorundan
Arzutyfr Konak hastanesinde Firdevs hanıma gidiyorum. Çok çok çok memnunum. 20. Haftaya geçtik. Sakin güleryüzlü anlayışlı bir doktor. Bir sorunum olduysa hemen ulaşabiliyorum. Enerjisi çok iyi, anaç bir doktor. ❤️🙏
Mihriballim Medical Park Ünal Türkay tek geçerim 16 saat beni doğurmaya çalıştı normal hemde sezeryan sonrası vajinal doğum ile ama olmadı acil sezeryan oldum önceliği normal doğum
Nazligulbaskak Nisayktlpp Gölcük medar da Ahmet coşkan diye Bi doktor var kesinlikle normal doğum üzerine yoğunlaşıyor sezeryan sonrası bile normal doğum destekçisi diyebilirim
Sedasvlms Marmara hastanesinde ismail YILMAZ ilk çocuğumda tavsiye üzerine gitmiştim memnun kaldım 2. Gebeliğim 10 sene sonra yine ona gidiyorum tavsiye ederim ayrıca medikal de de yari zamanlı olarak çalışıyor ama orada daha pahalı sanırım muayene ücreti
Mihriballim Sedasvlms ilk doğumumu İsmail beyde yaptım sezeryan düşünüyorsa tabiki gitsin ama ismailnbryin normal doğum yaptırdığını hiç görmedim 5 sene önce Medicaldr beraber yaptık doğumumu ama eli çok iyidi yani ameliyatın ve sonrası çok rahat geçti hiç sıkıntı yaşamadım
hunilimom Nisayktlpp devlet istersen Gölcük devlet de Ömer bey var benim doktorum harika bı doltor özel de medar da Ahmet coskan var o da çok iyi
Deletedmon099282 Mihriballim merhaba Kocaeli’de doktor arıyorum Ünal beyden memnun musunuz ben aksılık olmazsa normal doğum istiyorum:) iyi ve kötü deneyimlerinizi anlatır mısınız lütfen 🙏
Mihriballim Deletedmon099282 Ünal beyden çok memnunum hala görüşürüz kendisiyle 8. Haftada tanisitk ve doğum surecim xok güzeldi ilk doğumum sezeryan olmasına rağmen normal doğum olarak ilerledik her zaman ulasabildim kendisine gece gündüz telefonuma anında cevap verdi yeri geldi hastanede yattı geceleri benim için beni asla yalnız bırakmadı takibimi gece gündüz birebir kendisi yaptı sevgisi ilgisi alakası çok güzeldi doğum surecimde sancı çekerken sarılıp beni sakinleştirdi 16 saat sancı çektim her animda yanımdaydı beni hiç uzup hirpalamadi sancı çekerken bile maksimum 3 kere vajinal elle muayene oldum seni üzmek urkutmek istemiyorum dedi ve öylede oldu ama benim sancılarım çok yüksek olmasına rağmen acilmam olmadı ve önceki sezeryan dikislerim yirtilmak üzereydi bunu hemen fark edip gece 2 de acil sezeryana aldı doğum sonrası da öncesi kadar ilgili ve güzeldi minicik bı kesiyle 3860 gram bebeğimle kucaklastim. Hatta gece fotoğrafçı olmadığı için kendi telefonuyla bebeğimin doğum anını çektirip bana WhatsApptan attı 😀 mutlaka gidin ben çok memnunum 😌🙏
Lujoso Ben de MedicalPark ünal türkay’ın hastasıyım. Hastalarına yaklaşımı ve tavırlarıyla çok iyi bir doktor. Ben de normal doğum istiyorum ünal bey de beni bu konuda cesaretlendirdi zaten bir aksilik olursa ancak sezeryane döneceğim.