Suleermz bende dakka tutuyrm böyle bebek toparlanıyor göğüs kafesimin orda da çok sancı var ara ara kasiklarimada giriyor doktor devam ederse 10 dk ya inerse gel dedi ama böyle beni mah vedecek sancılar olmadığı için gitmeyede çekiniyorum bugün ntsde sancimda çıktı böyle kalcamin üstü ağrıyor sağ belim ağrıyor uyuyamyrmda tuvaletm gelip duruyor napacagmi bilemiyorum