Nesrincente Jan91 olmazsa olmaz degıl tabı kı ama pede gore bence daha ıyı hem kulot gıbı rahat oluyor ben cok memnun kalmıstım
TinyBabys Jan91 ilk bebeğimde hastanede ve eve geçtiğimde 2 gün kullandım. Sonra ped kullandım. Eylülde doğum yapmıştım. Biraz pişik yapar gibi oldu. Ped daha iyi geldi bana.
EssoSavve Jan91 oğlumu 2 yaşına kadar emzirdim bunu da emziririm inşallah ama onla alakalı değil ki çok emziren anne tanıyorum adet olmuştı
Rukiye_korkmaz Jan91 depend kadar muhteşem bir şey yok doğumdan sonra çok kanaman oluyor zaten sürekli değiştiriyorsun iç çamaşırı giymiyorsun depend giy üstüne pijama 1 paket yeterli oluyor 👌🏻