Busraah
Busraah 3 farklı doktora gittim, hepsi aynı şeyi söyledi. 6+1 de kalp atımı duyuldu, aradan 2 hafta geçti 9. Haftanın içinde olmam gerekirdi ama 6+3 de kalmış bebek ve kese. Doktorum bu konuda hassas ve gereken zamanı verdi. Buna rağmen beklemeyi önerdim ama beklemenin fayda etmeyeceğini söyledi. Hiç kalp atışını duymasaydım o zaman beklerdim diye dusununuyorum. Ama 6 haftalikken duyup, 9 haftalikken duymayınca emin olduk…