S1907 Allah razı olsun, bebeğimin kalp atışını 6+1 de duydum. Betam çok sağlıklı yukselmiyordu.
Doktor bekleyelim dedi her ihtimale karşı. Aradan 2 hafta geçti, bugün baktığında kalp atışı hiç yoktu. Ve kesem 6+3 de kalmış, şekli de bozulmuş.
- Haftanın içinde olmam gerekirdi, bebeğim bir fasulye kadar olması gerekiyorken, bir mercimek kadar gözüküyor ve kalp atışı yok…
Kanama ağrı sancı hiç bir şeyim olmadı. Ama annelik iç güdüsü mü desem bilmiyorum, icim boş gibi hissettim son iki haftadır. Hiç hamile gibi hissetmiyordum. Ve rüyamda hep düşük yaptığımı gördüm :(