BusAnna34 yaa bazı doktorları gerçekten anlamış degilim, insanları ümitsizlige kaptırıyolar.. benim doktorum sadece dediki kese güzel gözüküyor 1hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi okadar, yolk saç vs bişe demedi.
Senin kese gözüktümü sana neler dedi