Nskyhn Ballmom22 ben özelde takipliyim bana doktorum bu zamana kadar yazmadı detaylı ultrasonda yazar mı bilmem ama o bana benim için önemli olan kan demisti
Eslem_1 Ballmom22 benim doktorum coledan yazdı günde 2 damla şeklinde kullanıyorum zaten d vitamini hamile olmasak bile elzem bir vitamin 🌸 vitaminsiz desteksiz d vitaminini yüksek seviyede tutabilmek de gerçekten çok güç gibi..ülkemizde genel olarak düşük zaten .. ölçtürseniz bile muhtemelen istenilen seviyede değildir bir de hamilesiniz doktorunuz yazar bence🌸
EsraBaykara Ballmom22 değerine bakıldı mı hiç? Devlete mi gidiyorsunuz? 14. Haftadan itibaren doğuma kadar kullanacaksın dedi bana benim doktorum. 14e kadar folik asit, sonrasında omega3 demir ve d vitamini doğuma dek. Kanda değerlerinize baktırın derim.
bebekrehberi Ballmom22 akıl edemiyorlar bazen. Siz kendiniz alın ya da yazdırın. Kullanmak lazım normalde de. Bebek doğduktan sonra bebeğe de bir yıl veriyorlar.
Gul1998___ EsraBaykara ben elevitde kullaniyirm deni yenj yazdi ikisi bir arada kullansam sorun olurmu acaba
Ballmom22 EsraBaykara devlete gidiyorum iki kere doktor değiştim ama hiç birisi yazmadı omega 3 ve kan ilacı kullanıyorum sadece
Eslem_1 Nskyhn seviyeniz kaç acaba? Çok Düşüklüğü de halsizlik vs yapıyor genelde de hep düşük olur bu vitamin 😊
Hilalya35 Sağlık ocağı yazıyor diye biliyorum geçen devlette kontorle gittim sağlık ocağına git kan yazsın dedi basla ama ben gitmedim kızımda hiç kan ilacı içmedim bundada icmicem heralde 😂
Nskyhn Eslem_1 seviye deyince kendimi oyunda gibi hissettim 😂😂 19 oluyoruz. Bilmiyorum ki bana sordu halsizligim yok güneşte yürüyüş yapıyorum falan dedim tamam dedi sadece acaba ondan mı ki
Eslem_1 Nskyhn d vitamini seviyesi demek istemiştim yanlış mı sordum acaba 😂 d vitamini değeriniz diyecektim 🤣🌸bende de düşük olsa bile halsizlik hiç olmazdı sorgusuz sualsiz yine de yazdı
Nskyhn Eslem_1 hahahah ben yanlış anladım o zaman yani ikimizde anlatamadik 😂😂 burada sürekli hafta soruluyor ya benim direkt aklıma o geldi 😂 en son değer aralığındaydi şimdi ne oldu bilmiyorum belki bir dahakine yazar ama ilaç içemiyorum o yüzden üstüne gelmeyeceğim dedi 🙈
Hilalya35 Ben ilk hamileligimde hiç ilaç kullanmadım ama bunda kullandım decavit ve damla verdi sağlık ocağı damlayı içiyorum sadece😊
Gllklncc Ben kendim sordum kullanabilir miyim diye özele gidiyorum tabi kullan hatta emzirirken de kullan kesme dedi doktorum. D vitaminin bi çok faydası var özellikle bu dönemde eklem kemik kas ağrıları için çok faydalı. Ama d3,k2 içerenlerden kullanın çünkü d vitamininin emilimi kalsiyumla oluyor. Benim ki Orzax ocean D3k2 10 kilo başına 1 damla kullanıyorum yani 60 kiloyum 6 damla gibi
Gllklncc Gllklncc ve normalde güneşten alınan bi vitamin olduğu için sabah saatlerinde kullanıyorum emilim en iyi dil altından olduğu için dil altıma damlatıyorum kendimde sağlıkçıyım 🌺
Eslem_1 Gllklncc ben de normalde ocean d3k2 kullanıyordum doktorum coledan verdi ocean günlük kullanabilirsin ancak,gebelikte coledan dedi sanırım daha etkili anlamadım ben de kullanmaya başladım doğum sonrası tekrar oceana geçerim