Ays_cskn soda ve cok tuzlu yememeye çalıştım bi sure. Sonra normale dondum valla börek de yiyorum pasta da. 2 ana 4 ara ogun olarak besleniyorum sabah ve gece 1 tambugday kasarli tost yagsiz yiyorum. Onun disinda 11 de bi kahvaltim var yumurtali falan guzelce besleniyorum. Aksam 6 da da aksam yemegi yiyorum izgara tavuk makarna salata mesela. Ben bulgur falan cok yiyemiyorum baklagil gaz yapan seyler asiri sanci yapiyor. İkiz oldugu icin zaten cok baskı yapiyo alt tarafta. Katlanamiyorum gaz sancisina. İlk donemde de bulanti ve kusma yapiyodu bulgur falan. Genelde pilav(basmati pirinc), makarna, et tavuk yemekleri falan yiyorum. Meyve yiyorum. ☺️ Cikolata falan da yiyorum 😂 yani oyle kendimi tuttugum falan yok 😂