T12b1a gamzeozer16 Bilmiyorum yapamam galiba sezeryan ağrısını çekmeye hazırım özel bişeyi yok ama korkuyorum sadece normalden
gamzeozer16 T12b1a keşke bende normal dogum yapsaydım😄😄 ama tabi nasip kısmet bu işler 😘 saglıcakla dogum yaparsnız inşş
T12b1a Askiletotomsu Eleştiri değil merak derken canım ne isterse bebek nasıl isterse öyle yapıcam ama sezeryan istiyorum normal yapmak herkez ister ama bana sezeryan daha kolay olucak mış gibi geliyor eleştirilcek bişey yok bunda
Appayipyip T12b1a aynen öyle ben 27.haftada bile düşünüyorum hatta erken doğum riskim var biraz çünkü
Merali010157 Sevval4 benimde agustos 15.tahmini doğum daha Dr la konuşmadık ama ne gibi şeyler almak lazım Adana’da oturuyotm malum.sicak.bu aralar ne giydirdiniz ilk haftalar ne alalım tavsiyeniz nedir uzun kollumu giydirmek lazim
Askiletotomsu T12b1a hanfendi bende elestirmiyorum merak ediyorum diye açıklama yaparak sormisum zaten çekine çekine aman kirmayayim diye .algilayamiyor musunuz ?
T12b1a Askiletotomsu Ben gayet iyi algılıyorum konuşmanıza dikkat ederseniz sevinirim hayırlı akşamlar
Yamur12345 T12b1a bende 23 haftalığım 3 doğumum çok heyecanlıyız hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah rabbim