T12b1a Öncelikle herkeze sağlıklı bir şekilde doğum olmasını diliyorum Biz 25 haftalık olduk Doktor 37+5 alırım sezeryan da dedi oda ağustos 5e geliyor tarih Gönül ister normal doğum yapmak ama gönlüm sezeryandan yana sizler nasılsınız bende heycan çok var zaman geçmiyor 😔
Busssx T12b1a Bende 25 haftalık oldum ve kendim planlı sezeryan istiyorum rabbim nasip ederse heyecanlıyım henüz göbüş pek çıkmadı çok anlayamıyorum ama bakalım sonlara doğru ağırlaşırız inşallah erkenden istemiyorum zaten 🙂
Appayipyip T12b1a 25+2 şu ana kadar doktorlar hiç doğum hakkında bir şey demedi bana 😂 ama ben hayırlısıyla normal doğum istiyorum merak ediyorum o tecrübeyi 😬 rahat uyuyamamalar başladı bizde dee ve evet zaman sanki biraz yavaşladı gibi ama nedense 27 den sonra çabuk geçecek gibi bir his var içimde
Kbrmoms_ Bizde tam 25 haftalığız Allah nasip ederse normal doğum yapmak istiyorumm rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsinn inşallah
T12b1a gamzeozer16 Bana biraz 37+5 erken gibi geldi ama doktor erken değil diyor biraz ben soruyorum hocam ne zaman olur diye ah benim bu hallerim 😃
T12b1a Appayipyip Bende keşke yapsam doğum ama o cesareti kendimde bulmuyorum hayırlısı olsun hakkımızda zaman geçmiyor tıkandı zaten böyle biran önce 30 felan olmak istiyorum
Sevval4 3 ağustosta doğum yaptım geçen sene ah o sıcaklarda 😭 çocuğumu üşür sanıp sarıp sarmaladım 2 günde ateşlendi 😞 sıcaklarda doğum yapacaklara Allah yardım etsin 🥰🌸💜💜
T12b1a Sevval4 Ayy benim doğum günümde gelmiş bebek ❤️ deme off biz napıcaz bilmiyorum kapalıyım hastanede ne alsam yanıma bilemedim
Merali010157 Sevval4 benimde agustos 15.tahmini doğum daha Dr la konuşmadık ama ne gibi şeyler almak lazım Adana’da oturuyotm malum.sicak.bu aralar ne giydirdiniz ilk haftalar ne alalım tavsiyeniz nedir uzun kollumu giydirmek lazim
Appayipyip T12b1a yaa ben de kendime şey diyorum herhalde doğum yaklaştıkça korkmaya başlarım doğumdan diye ama yeni deneyimlere fazla meraklı biriyim bahsettikleri o acıyı merak ediyorum desem deli gözüyle bakılmam di mi 😂 ve bence kendinize baskı yapmayın önemli olan bebeğiniz ve sizin iyi olmanız nasıl doğum yapmak içinize siniyorsa öyle yapın bence 🌸 evet ya zaman yavaş geçiyor cidden ben de artık böyle hastane çantamızı falan hazırlamak istiyorum 😁
Appayipyip T12b1a aynen öyle ben 27.haftada bile düşünüyorum hatta erken doğum riskim var biraz çünkü
Htcnal T12b1a 27 .haftalik oldu benim de bebeğim,10 ağustos tahmini doğumu ama ben de planlı sezaryen istiyorum ,bakalım zaman ne gosterecek ,Allah ne nasip edecek .Herkese kolay ve saglikli dogumlar 🙏
T12b1a Htcnal Sağlıkla gelsin inşallah ne diyor doktor sezeryan için hangi tarih diyor biz 20.haftada birdaha konuşucaz ama sezeryan istersen 37+5de alırım dedi
Htcnal T12b1a Amin ,hepimizinki saglikla gelsin insallah , bir hafta konusmadik dogrusu ,dogum eriskinligine erisince alacak .Daha erken sanki haftayi konusmak icin 🤔
T12b1a gamzeozer16 Bilmiyorum yapamam galiba sezeryan ağrısını çekmeye hazırım özel bişeyi yok ama korkuyorum sadece normalden