Alparslaninannesii Kizlar yarin doktora gidecem merak ediyorum 5+4 de bebehi görebilir miyim diye betam 6 binlerde olmasi gerekiyor
Sarahh Alparslaninannesii kimisinde gözüküyor kimisinde gözükmüyor ben 5 haftalığında gittiğimde görmedim 10 haftalıkken gittim elini ayağını bile gördük
egkoz Ben de o zamanlarda gitmiştim keseyi zor gördük 7.haftamda bebeği gördük kalbini duyduk. Acele etmeyin. 🌸 Alparslaninannesii
Ssmerve10 Alparslaninannesii yok canım görünmez daha keseyi gorebilirsin birde içinde küçücük beyaz bir nokta 🥰Rabbim tamamına erdirsin
realist3560 Benimde 5+3 bende gitmedim henuz haftaya pazartesi yada salı gitmeyi düşünüyorum hem ultrason hem kalp atışı için inşallah sağlıkla görürüz
Alparslanveannesii Alparslaninannesii 1082 de keseyim gördük 6 buçuk haftalikken ise kalp atışı duyuldu