Selen2688 benimde bi oğlum var ve ikinci bebeğimde benzer şeyi yaşadım maalesef. 10 haftamız bitmişti herşey çok güzel ilerlerken kaybettim bebeğimi. kalp atışı gelişimi falan herşeyi çok iyiydi ama bi anda lekelenmem oldu ve kalbinin durduğunu öğrendik 😞 okadar üzülüp kahrolmuştum ki hala daha aklıma geldikçe kötü olurum 😢 Rabbim her acının sonunda bi güzellik elbet yaşatıyo. Şuanda 32 haftamızdayız bi kızım olucak inşallah😊 Rabbim tüm bekleyenleri mutlu etsin evlatsız bırakmasın inşallah 🤲🏻