Selen2688 bende çok ağladım günlerce kimse görmeden ama elden ne gelir kuzum tekrar kısa zamanda olur inşallah zaten sağlıksız gebelikler gelişemeyip düşüyomuş anne karnında iyi düşün iyi olsun canım bende çok üzüldüm ikinci gebeliğimde haset bi insanın gözüne yoruyorum ama yinede takdiri ilahi bebeğimi okadar hevesle bekledimki sonra bi gittik bi hevesle eşim ben oğlum (4.5yaşnda) bebek gelişememiş kalp atımı yok dedi dünya başıma yıkıldı sanki çok ağladm üzüldüm perişan oldum ama 9. Haftadaydım kürtaj oldum uyanınca yanımdaki kadına baktım ahh akılsız başım dedi neden öyle dedin abla dedim benden büyüktü baktı bana bu 6. Kürtajım olmuyo bebeğim dedi ben ağladığıma utandım inan 😔 hakkımızda herşeyin hayırlısı bizim şer bildiklerimizde ne hayırlar gizli bilemeyizki ama şu bi gerçek insanın hayatında en zor anlarından biri o kürtaj odasndan çıkma anı.. ☹️ 3 ay sonra gebe kaldm yine tatlım 12 haftalık şuan sıkıntılıyız progestan kullanıyorum bolca yatıyorum pek bişey yapamıyorum hemen ağrım oluyo ama aman sağlıklı olsunda diyorum ne yapayım sende atlatıcaksın inşallah 😔 üzülme diyemiyorum seni çok iyi anlıyorum ama Allahım beterinden korusun ne diyelim 🤲🏻 Hayırlısıyla atlatırsın yenidn hamile kalırsın inşallah...