Adaryona Emrezgi 14 +5 canım. Ama geçen Çarşamba gittim bacak arası boş dedi bide 13+3 gözüküyor bebek dedi.ultrasonu da çok kötüydü
Emrezgi Adaryona aynıyız canım ama dediğim gibi bana yüzde yetmiş oran söyledi kız diye bilemedim çıkıntı yok diye ama başka şeyde. Anliyorlarsa bilemem tabi
Nurrr3517 Emrezgi bende çıkıntı var bariz belli %90 erkek dedi yüzde onluk kafa karıştırıyor hala bariz de var ama yanılmalar çok fazla olduğundan insan bekliyor merak ediyor