Kızlar hepinize günaydınnn, az önce adet ağrısıyla lavaboya gittim çamaşırımda ilk adet olunca tam kırmızı ama birazda şeffaf akıntı olurya başlangıc gibi öyle leke gelmişti sildiğimdede aynısı biraz daha yoğundu ama bi katılık yoktu nişan vs gibi. Öğlen 2.30 da randevum var suan bi ağrı sancı yok sizce doktora gitmeli miyim yoksa evde beklemek daha mı iyi olur?? Devlet takipliyim arayacağım bir doktorum yok panik yapsam mı yapmasammı bilemedim yardımcı olunnnn