Ballicut canım benimde bugün kontrolüm vardı,nts de ne kasılmam nede sancım çıktı..3.dogumum olacağı için çatı muayenesi değilde doktorum açıklığıma baktı..ama çok zorladı hatta karnımın üstünden bebeğimi aşağıya doğru ittirdi..canım ciddi acıdı..ve güzel haber 4 cm açıklığım varmış..sonuç olarak suni sancıyı istemediğini kendi sancılarımı beklememi
Söyledi..kontrolümden sonra yoğun kasılmalarım başladı,aynı senin gibi çok hafif kanamam var ve adet sancısı gibi ağrı çekiyorum..umarım Doğum başlangıcıdır..bu Arada 38+5 im