Ballicut Çatı muayenesinden sonra doğuran varmı aranızda 🤷🏻♀️ Çatı muayenesi sonrası kanamam oldu ve karnım belim adet ağrısı gibi ağrıyor .doktor çatı muayenesi sonrası kanaman olabilir demişti ama yinede merak ediyorum 🙏🏻
Ozlem16092018 Ballicut canım benim çatı muaynesi üzerinden bir haftam geçti hala bir doğum belirtim yok
Sarperinannesi Ballicut benim ilk hamileliğimde Çatı muayenesi olduğum günün gecesi suyum gelmişti ve Doğum başlamıştı ancak tesadüf müdür, birbirini tetikler mi gerçekten 🤷♀️
MerveBeyza Ballicut canim 37. Haftada doktor bana cati muayenesi yaptiginda hafif kanama gelmisti 38. Hafta bi daha yapti dogum baslasin diye zorladi tabi ve ertesi gun suyum geldi
Ozlem16092018 Ballicut canım çatı muaynedibden birgün sonrasında biraz ağrı yaşadım o kadar onun haricinde hiçbirşey olmadı şuan 39+1 hala hiç birşey yok bekliyorum🤗
Emirseda Bugun doktora gıttım 39uncu haftada yani haftaya catı muayanesi yapıcam haberın olsun dedi beni aldı bi stres nasıl bişey oluyo kızlar acıyomu bide ben çok utanıyorum.ne yapıcam bilmiyorumm yaptırmamayı bile düşünüyorum :(
Nlyakts Emirseda bugun cati muayenesi oldum canim cok korktum cok kastim kendimi cunku ilk kez yapiliyordu ve nasil bisey oldugunu bilmedigim icin korktum ama bisey yokmus o kadar kasmama ragmen 10 saniye surmedi oldu bitti acimiyor oyle korkma rahat ol
Elifnurrr Emirseda çok rahat oluyor hiç merak etme doktorunla iletişimin iyiyse. Zaten burnundan derin nefes alıp ağzından vermeni istiyor sürekli onu yapınca ben nerdeyse hissetmedim
Elifnurrr Emirseda burnundan derin nefes alıp ağzından verirsen ve bunu panik yapmadan sık sık yaparsan hiçbir şey hissetmiyorsun. Korkulacak bir şey değil hiç
Dilekerkan0705 Emirseda yemin ederim.burdaki yorumları okuyunca bende çok korktum 40 haftaya kadar hiç olmadım çünkü bugün yaptı yemin ederim hiç ama hiç bişey hissetmedim on saniyelik bişeydi ne acı ne sizi hiç bişey
Melikee 38. Haftadayım 4 kere çatı muaynesi oldum 2sinde doktor bilerek zorladı doğumu başlatsın diye ama bekliyorum hala, bünyeden bünyeye fark edebilir tabi
Emirseda Nlyakts acısını falan dusunmuyorum da utanıyorum baya bi ilk kez alttan muayane olucam endişeleniyorum işte.
Ballicut @Emirseda Çatı muayenesi çok basit bişey neden abartıyorlar anlamıyorum . İlişkiye girmekle aynı şey biraz daha derine ittiriyor sadece parmağıyla
Emirseda Ballicut basit bişeydir mutlakaa ama ben daha önce alttan hiç muayane olmadım utanıyorum biraz
Melikee Ballicut Nişan geldi sadece ona etkisi oldu ama doktor beni öyle böyle zorlamadı normal bi muayne değildi yani korkmuyordum ben kendimi kasmadım canım yanmadı sadece o anlık baskı hissettim
Melihaa O kadar kafam karıştıkı nasıl zorlamak ya mümkün mü böyle bişey benim aklım almıyo MerveBeyza