minyonmami merhaba gece uyuyamiyorum, acliktan mi onu da anlamis degilim 34. haftadayım aynı sorunu yaşayan
Kubra_elif_ahmet minyonmami 36+6 bugün 3 gündür doğru düzgün uyuyamıyordum bu gece uyudum artık günler geçtikçe uyku bir problem oluyor ama açsan ondan da uyuyamazsın
benimmdunyamm minyonmami valla ben 25 haftadayim aynıyım ama ben hamile kaldığımdan beri uyku problemi çekiyorum
altnbebek minyonmami bende 25 haftamdayım lavaboya gide gele bölünüyor uykum hamdolsn ağrım sızım yok
Klcaysgl minyonmami benim gebe kaldiğimdan bu yana uyku sorunum var ne kadr rahat yatakda yatsam da uyuyamiyorum 36+2 haftaliğim devam cok yorgunum artik derin uykuya hasretim bebek doğuncada uykusuz kalcam allah yardimcimiz olsun
mom1111 minyonmami bende 35 teyim canım uykum olmasına rağmen asla uyuyamıyorum çok sinir bozucu bir durum
Merveii minyonmami 38.haftama girdim. Saat 3 te yattım saat su an 8 ve dört kere lavaboya kalktım. Deli gibi uykum var ama öyle bir baskı ve ağrı var ki uykuya dalmam mümkün değil. Gerçekten artık aşırı zorluyor. Bebek büyüdükçe uyumak mucize gibi bişey. Artık yastiklarda çözüm değil
Melekk-911 Merveii bizde 38+0 olduk bugün. Yarın doğum inşallah. Kaç gündür sağa sola dönmekten ve stresten uyku bitmiş durumda. Bugün biraz uyudum yine
Merveii Melekk-911 yaa gözünüzaydin şimdiden. Bikac saat uyusam razıyım valla. Dön dön insan daha çok yoruluyor. Tam daliyosun tekmeye kasılmaya başlıyor. Son haftalarda hiç uyumuyor galiba bebekler
cheryyy46 Merveii siz yine son haftalardasiniz ya ben 11 haftalik geceleri hiç uyuyamıyorum bir kaşıntı tutuyor beni hiç rahat edemiyorum şimdiden böyle ise sonunu düşünemiyorum
Sdfrgnr cheryyy46 ahh ayni ben suan 20 haftadayim ve hala ayni sekilde kaşıntı ile uykusuzluk problemim devam ediyor kotu tarafi kasintinin neden olduğu belirsiz🤷🏻♀️ birsuru tetkik testler yapıldı hic bir sorun yok dogurana kadar bu şekilde gidecek diye dusunuyorum artık
121 minyonmami 33. Haftadayım geceleri hep oturuyorum tv izliyorum telefona bakıyorum bir şeyler atıştırıyorum ama uyuyamıyorum 😊
181019 minyonmami hamile kaldım kalalı dönem dönem oluyır uykusuzluk bu dönemde de var bugun sabahladım resmen.
Esila75 Uykuya hasret birde ben varım 35+0 Allah’ım uyku nedir bilmiyorum unuttum resmen o kadar çok ihtiyacım var ki uyumaya inşallah yavrularımız uykuyu severde bizde onlarla biraz uyuruz ne diyim tek tesellim 😬😬😀
DamlaClbi minyonmami Bende 34 haftalığım 0 uyku 🤦🏻♀️ Nefes darlığı çok yaşıyorum ayaklarım inanılmaz ağrıyo 😥
Ayseaksimsek minyonmami Aynı sorunu yaşıyoruz canım. Afedersiniz ya tuvalete kalkıyorum ya bebek uyutmuyor tekmeleriyle 🤣 yada acıkıyorum midem gurulduyor bende muz yiyorum ama nafile oda kesmiyor 🤣
cileklicookie minyonmami 17 haftalik benimde ayni sotun olasada olmasada uyuyamiyorum zaten sık tuvalete kalkmaktan çok bölünüyor uykum geri kolay dalamiyorum