Liyasmum Evet kızlar 34 haftamıza giriş yaptık , bizimle aynı olan anne adaylarıı , bu minnoşların sizi en çok zorladığı şeyler neler ??? 😬🤭
tugcee36 Liyasmum 38+4 ‘ten selamlar 🥰 yarın sabah doğuma giriyorum inşallah kavuşuyoruz oğluşumla🙈dualarınıza talibim sevgili anneler🤲🏻🌸
Mrvnehir208 Liyasmum bizdeee 33 olduk cookk cokkk ağrılı geçiyor 😪😪😪😪 hergun acilde serumlarla geciyor
DamlaClbi İçime sığmıyo sanki bir tarafa toplanıp gerilmesi biraz can yaksa da çok güzel bi duygu ☺️ Uykusuzluk ve yalancı sancılar hat safha Allah yardımcımız olsun 🙏🏻☺️
Nez_1992 tugcee36 sağlıkla kolay olur inşallah hadi geçmiş olsun senin askerlik bitmiş darısı başımıza🥰
Stpz Svlyk aynı haftadayiz 36+3 😄 inşallah sağ salim kavuşuruz hepimiz de ama artık doğurmak istiyorum 🥴🙈
dml33 Liyasmum 34+1 oldm arada kasiklarda şancı oluyo artk yururknde zorlaniyorm çabuk yoruluyorum çokta kilo almadm gibi ama allahtn havalar çok sick deil😀
Eda4119 Liyasmum sen kaçtasın canım gelir bi bakmışssın 36 değil 38 falan olmussun hatta doğurmussun gerçi suan bu 36 bi bitmedi gibi geliyor bana 😂😂
dml33 Liyasmum otrurken bile zorlaniyorm kaburgaya batio bi sağ donuom bi sola dik otursm olmuo 😀ilk hamileligim çok rahattı bu tam tersi resmen
Msl22 Liyasmum Tam olarak bennnn inan geliyor canim gunler su gibi akıp geciyor heyecan korku her bir gun daha eklenerek çoğalıyor bana suan 36+4 üz bana da su 36 hafta bitmek gelmedi gunler gecmedi yani 😏
Pnr_2021 Liyasmum Aynen canım. Doğsun sağlıklı bir şekilde de hafiflemek istiyorum çünkü evdeki oğlumla ilgilenemiyorum
Fadimeckrr 35+1 olduk yataktan kalkarken veya oturduğum yerden kalkarken vajina agrım var sadece oda bebeğim baskı yapıyordur diye düşünüyorum, ondan başka şikayet evde canım sıkılıyor Oglusumu sabırsızlıkla bekliyorum 🎊❤❤
Serife2503 Fadimeckrr benimde aynı durum tam anlamıyla vajinamda kalkarken ağrı yürüken ağrı oluyor spor yapıyormusnuz
Halime1923 Fadimeckrr Aynı dert bendede var.35+6 bugün gittim doktora sancım çıktı sezaryen günüm bu ayın 30 da inşallah bekler🙄