AylinKara ben cuma günü saat 10 gibi Anadolu Hastanesi’ne sancı ile gittim. Bizde ebe nöbetçi kalmıyor neden geldiniz dendi. Nst çekildi ama resmen anlamadan çektiler 🥺 sancım vardı bariz yok denildi. Yani mesai saatleri bitince nöbetçi Ebe esentepe de kalıyormuş. Oraya yonlendirildim. Bir gece orada yattım sabah doktorum doğumu orda yaptırdı 💕