AyselDemir yani çatı acıtmadı ama rahim ağzına kadar ilerleyip bı salladı orayı nişanım gelsin diye o acıttı çünkü ben kendimi çok sıktım.Sıkmayanlar acıtmıyo diyor.Tabiki de bebeğe bir zararı yok olsa doktorlar yapmaz sonuçta.38 den önce yapılırsa bu sezaryene sebep oluyormuş sadece doktorum söyledi