Erkek çocuğuna 2 kız çocuğuna 1 adet kurban kesiliyor. Erkek çocuğuna 2 olmasının sebebini basta çok yadirgadim normalde İslam dini kız çocuğunu yüceltir. Ama sonradan öğrendim ki erkek soy devam ettirdiği için soyunu da güvence altına almak içinmiş düşününce gayet mantıklı 😊 bu arada akika kurbanı farz değil sünnettir diye biliyorum hocalardan.