btlbsr Biz de bugün bu konu üzerinde yogunlastik epey, nasip olursa eğer ağustosta doğumum ve oturduğum yer yokus düz yol yok denilecek kadar az,bebek arabasını almamaya karar verdik sadece puset,kanguru Alicam eğer yaza doğru ihtiyacım olursa da baston almayı planladik bakalım zaman ne gösterecek