Esraserpil yok canım anlatım normalde hastalanmıştım 7 gün sürdü bitti benim genelde oyle oluyor daha sonra 10 gün sonra tekrar hastalandım ama oyle Leke veya damla damla degıl bildigin adet gibi oldum 7 gun sürdü bu sırada doktora gittim annem hamıle olabilirsin dikkat dedı tabi ben ihtimal vermedim gittim hastayken kan testi vs verdım doktor ultrasonla baktı kan negatıf gorunurde hiç birşey yoktu tabi benim annem dediki o oyle bı sekılde çıkmaz 10 gun sonra baktır😂😂😂ve haklı da çıktı normal adet günüm geldı 3-4 gün geçikti annem kurtta düşürmüştü içime gecıkınce test yaptım pozitif hamileyim doktora güttüm kan testi pozitif ve kesede göründü boylelıkle 3. Bebeğim gelicek kısmetse 14+3 günlüğüz biraz uzun oldu ama anlattım 😊