Esraserpil canım adetimi bekliyordum. İki tane ceviz büyüklüğünde kahverengimsi kırmızı leke geldi. Hep öyle olurdu. Bu lekeden iki gün sonra adet olurdum. Bekledim, bekledim, yok devamı gelmiyor. Öyle iki gün önceki kahverengimsi leke ile kaldı. Hafif böyle akıntı gibi pembe lekelenmeler oluyordu ama adet YÖK. Beklediğim günün üstünden üç gün geçti ve ben test yaptırdım. Hamile olduğumu öğrendim. Benden sana tavsiye gebeliği düşünme, isteme, takma ve ilişkini onu düşünmeden yaşa canım benim. Tecrübe. 💕😘