İyi akşamlar hanımlar. Hamileliğimin 19. Haftasındayım ve bağırsaklarım durdu diyebilirim. Duphalqc içmeden hiç bir hareket yok. 4-5 çıkmıyorum patlayacak gibi oluyorum en son çare duphalac içiyorum ama bu süreç böyle devam etmez sanırım. Bi önerisi olan varmı kullandığınız herhangi bir ilaç yada gıda desteği.