Minigin_annesi0 evet canım,biraz erken aldılar gelişim geriliği vardı 3 hafta,doktor riske atmayalım dedi 36+4de aldı.8 gün kuvözde kaldı.7 gün de normal odaya aldılar takip ettiler.Dün çıktık çok şükür canımsana da kolay doğumlar diliyorum,gelir artık merak etme🙏🧿