sabirsizanne1 33 te sancım başladı 36 dahil devam etti. Rahim ağzı uzunluğu işi diye ciğer geliştirici iğne yapılmadı. Erken doğum riskim vardı. Saat 00.00 dan sonra 40+0 olacaz oğluşumla 🧿 şimdide gelmek bilmiyor ☺️ Perşembeye kadar oldu oldu olmadı sezaryenle alacak doktor. Ben çalışan birisiyim dinlendim bol bol o yüzden sancılarım geçti