Devamlı sertlesip kasılıyorsa erken dogum riski oluyor bi kontrole gidilmesi sart normal degil cunku bizzat kendim yasadim 34. Haftada 1 gece tedavi gordum. Suanda cok gezmiyorum dikkat ediyorum , arada yine oluyor . Biraz erteledik dogumu bakalim nereye kadar giderse suan 36 yiz.