zeytinkiz ne güzel ya, Konya’dayım ben de bugün bir arkadaşım doğum için devlette bir hastanede sancısını odada tek başına çektiğini söyleyince korktum. Yasak refakatçi kalması, doğumdan sonra gelecek demişler. Umarım diğer hastanelerde de böyle değildir, şehir hastanesini arayıp sormayı düşünüyorum yarın böyle saçma bir yasak var mı sizde de diye 😂