Hatice-sezer0 İlk oğlum 40+2 de küçük oğlum 39+2 de doğdu. O Allahın bileceği iş. Günü ne zamansa o zaman doğar bebeğiniz. Erkek bebek geç doğar kız beklemez erken doğar vs. Bunlar saçma bilgiler kafanızda yer etmeyin bence. Diğer sorunuza gelince doğum başlamadan önce lavman yapıyorlar, bağırsaklatın boş olması için o konuda endişelenmenize gerek yok. Ama benim ikinci doğumumda açılmam hızlı ilerlemişti lavmana fırsat kalmamıştı ebemiz “bu açıklıkla tuvalete gidemezsin ıkınırken yap” dedi çatala yapmak zorunda kalmıştım. Hastaneden çıkış içinse sadece çanta hazırladım. Bi hastane çıkışı seti, bir ince bir kalın battaniye, bez ıslak mendil bir kaç normal takım ve kendime çamaşır ve pijama takımı koymuştum. Puset falan bende almadım direk kucağımda çıkardım. Atladım taksiye eve geldim.