Saylikesma
Ben sorsun sormasın ilaç yazsın yazmasın tahlil falan istemeye gidiyoruz zsten en çok şu kadar haftalık hamileyim diyorm ilaç sorarken de yine söylüyorum haftasını da hamile olduğumu da ilk hamileliğimde cildiyeye gitmiştim orda bile söyledim bazı kremleri hamilelere yazmıyorlarmış çünkü ayağımda Nasır çıkmıştı o zaman o yüzden gitmiştim yine de kremi ayağına süreceksen bile hamilenin ki ayrı yani onu da öğrendiğim için illa tekrar ediyorm aile hekimi yada doktor unutabilir sen yine hep hatırlat bi şey için doktora gidince