Fatma0090 evet evet söyledim geçen idrar testi ysptığımı biraz enfeksiyon çıktığını sonra doktorun bi toz yazdığını söyledim bide dün ağrım oldu çok akıntım da yeşil dedim bunu yazdı bilmiyorum belki diğer antibiyotiklere göre daha ağırdır o yüzden böyle yazıyordur bende kararsız kaldım içsem mi içmesem mi diye akşam yatmadan tozu suyla karıştırıp yapacam da artık bakalım geçmezse mecbur içmem lazım