Nez_1992 çok güzel uzadı ama eskiden çok boyadığım ve hamilelikte ilgilenemediğim için çok yıprandı kestirdim. Kestirince gürleştiğini de fark ettim, minik minik saçlar çıkıyor hala kafamın her yerinden🙈 Sanırım aldığım vitaminler saçlarıma yaradı ama tırnaklarım hala kağıt gibi🥺