serpilctn Nez_1992 hayır ya hiç uzamiyorlar böyle hep kısa kalacak diye korkuyorum hamilelikten önce baya bi kısa kestirdm şimdi de uzamiyor🤕
linamom Nez_1992 uzadı ve dökülme kesildi baya dökülüyordu ama şimdi doğum yaklaştı hafif gene dökülmeler başladı
Saylikesma Nez_1992 benim saçlarım normalde de hızlı uzardı onda bi değişiklik farketmedim ama tırnaklarım hemen uzuyor gerçekten
Nez_1992 serpilctn alala genrlde daha çabuk uzatıyor denmişti Acaba vitamin haplarına başlayınca mı uzayacak 🤔
Deletedmom727271 Saçlarım çok uzadı doğuma bir kaç gün kala kestirip öyle gideceğim hastaneye. Doktorum vitaminlerin saçına gitmesini istemeyiz doğuma yakın kestir demişti onu bekliyorum. Normalde kısa saç sever kullanırım hamilelikte daha çabuk uzuyor malum :)
serpilctn Nez_1992 37+0 haftalık hamileyim ne vitaminler bitti kutu kutu😃😃ama tık ykk uzamiyor hiç anlamadım
Nez_1992 linamom Doğumdan sonra dabur amla diye bi yağ var kuzum onu kullan dökülenler hemen geri çıkıyor 🤗
CansuDRY Nez_1992 Benim üçüncü gebeliğim. İkinci kızım. Sadece kızlarda böyle oluyorum. Oğlumda hamile değilkenki gibiydim.